sábado, 10 de febrero de 2018

Blog de Targetes dels Demogorgons

1. Condiciones

2. Valoració del programa

-Genia.ly_Aquest programa ha sigut dels mijors què he utilitzat en aquesta assignatura perquè té moltes opcions i és molt característic per les seues interaccions visuals, a més pots realitzar els projectes que vullgues.També té una funció per a introduir qualsevol imagen ja siga del teu escritori o d'Internet, com a conclusió em pareix un programa molt entretingut i útil.


-Drive_Com sempre el DRIVE no pot faltar, aquest programa s'ha convertit en la llegenda de informàtica però no per ser la més utilitzada sino per ser la més important.Aquest programa ens oferix la oportunitat de guardar tots els treballs què realitzem i compartir-los amb el grup.
Resultado de imagen de drive

3. Valoració del treball proposat
Hem fet molts treballs en tot el curs, però pocs es poden comparar amb aquest.En aquest treball hem tingut què utilitzar la imaginació i fer targetes amb idees pròpies del grup o individualment perquè son moltes les targetes què hem tingut què fer aleshores també hem tingut què posar de lo nostra part.Pocs treballs he fet tan entretinguts com aquest, personalment pense què ha sigut uns dels mijors.





4. Diari de sesions

Aquest treball el vam començar el 27 de Novembre amb moltes ganes perquè ens pareixia un treball bastant llamatiu i prometedor, rès a vore amb els què vam fer anteriorment.
 Els dies 27-29-30-1 vam començar aquest treball, en primer lloc el professor d'informàtica ens havia preparat una fulla amb les oracions què teníem què posar en les targetes.






















En segon lloc, vam buscar informació sobre els diferents programes què hi havia per a fer targetes, ja què cada persona del grup tenia què elegir un programa diferent de manera què el professor poguera investigar la utilitat què tenien i el punt fort de cada una, per exemple la què vaig triar jo tenia de bo què tenia unes interaccions molt sorprenents i era molt variada perquè et donava infinitat d'opcions.

Una vegada havíem triat un programa ens vam posar a treballar les targetes què teniem què fer amb les indicacions del professor i adaptant-se segons les opcions que oferia el programa què havies triat.
La fulla què el professor ens havia donat tenia almenys unes 25 oracions, no obstant ens les vam repartir entre els quatre del grup.

Entre les semanes del 15 al 30 de Gener vam continuar fent aquestes targetes, va arribar un moment en què havíem fet tantes què vam tenir què inventar-nos l'eslògan de la targeta.
Els últims dies el professor va deixar llibertat per a què cada un del grup utilitzara el programa què volguera encara que jo vaig seguir el programa que havia triat al principi perquè ja m'havia acostumat i també perquè de tots els programes el meu em pareixia el millor.

Per acabar amb aquest treball tan llamatiu ens vam posar fer algunes targetes extres ja què no teníem res què fer.Els últims dies (29-30-1) vam donar per finalitzat aquest treball, sinçerament em vaig entretenir bastant amb aquest treball perquè las classes se em pasaven volant.

5. Valoració del grup
Óscar Vazquez:No estic segur del perquè, però aquest component sempre tenia unes ganes molt grans de fer targetes, tan sols per això li pose un 9 perquè sempre es comença per alguna part encara què siga per no fer activitats de EXCEL.
Javi Bermúdez:Aquest posiblement haja sigut el què més targetes ha fet però el simple fet de què no haja parat de menjar en les classes es mereix una revisada de valoració, un 9 per al llépol.
Alberto Alonso:Personalment no tinc la menor idea de què ha estat fent aquest company XDXD, esta bé fora bromes, dir què ha treballat amb la mateixa instensitat què els demés del grup.
Wences Bañuls:No tinc molt què dir simplement crec què he complit amb la meua part del treball, però si tinguera què dir alguna cosa seria les ganes amb les què he fet aquest treball, ha estat bé.

VALORACIÓ DEL CONJUNT
Personalment em pareix què em treballat com un grup decidit ha fer un bon treball i posar-li ganes al programa què cada un de nosaltres havia triat, simplement dir això i sincerament crec què ha sigut un projecte amb molta varietat.Nota del meu grup en aquest treball(9'5).























No hay comentarios:

Publicar un comentario